czwartek, 21 kwietnia 2011

Metka LiNiania2002

To moja trzecia metka , ale w tym samym dniu ;)(Kliknij w nieudany obrazek , by zobaczyc doll przed lub po )

Przed:

(Kliknij w nieudany obrazek)

No chyba nic mi się nie podoba ... ogólnie usta są dobre sama takie miałam , włosy okropne jakby wyszła z myjni samochodowej i kto.ś ją tak uczesał ... Oczy też ;/ ...
Ale to się zmieni .!!

Po:

(Kliknij w nieudany obrazek)

Dodałam więcej ciekawości i kobiecości...Na początku byłaś dziewczyną , ale ze staraniem się o wygląd chłopaka ;/...Teraz to poprawiłam dałam mocniejszy makijaż i ładniejsze dodatki ... Wyszłaś dość super ;)

Z inną fryzurą:

(Kliknij w nieudany obrazek)

Całkiem , całkiem wyglądasz wszystko twoje tylko inna fryzura ... Przemień się w jedna z moich propozycji, bo ładnie wyglądasz ;)

Brak komentarzy: